onsdag 29. august 2012

 
 
Blitt en liten nedtur i dag
 
 
Var på på Revmastismesykehuset til kontroll, og jeg hadde så stor tro på at, nå skulle vi forandre på min medisinering. Det ble forandring, men ikke til det bederer, min tillstand har forverret seg på 4 mnd, så nå blir Metex dosen forhøyet for fjerde gang.
 
Jeg har hatt en del smerter i venstre hofte og venstre albue, det ble sett 5 el 6 punktrer med kortison sprøyte i hofta, og 2 el 3 punkter i albuen. Så dette passet veldig dårlig nå som vi driver med oppussing, men min bror Kjell Gunnar, min mamma på 78 år, sønnen min, mannen min og min venninne Anita Trøbråten har vært å malt alt pirkmalingen på vitrineskap :)
 
Men uansett så begynner det å ta litt mer form her og jeg gleder meg veldig til det blir ferdig og kan legge ut bilder av resultatet :)
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med en tilbakemelding