onsdag 2. oktober 2013



TAR BLADET FRA MUN

Nå tar jeg bladet fra munnen å forklarer meg her. Til alle dem av dere som ikke klarer å skjønne hvorfor jeg er som jeg er, og hvorfor jeg er deprimert, og at jeg plutselig bare sover en hel dag, les dette for det er en grunn. Jeg er syk, jeg mister masse hår og har masse smerter, jeg bruker ikke noe for mine sykdommer nå pga bivirkninger som er alvorlige. Det er vel ingen som kan tenke seg hvor mange ganger jeg bare gjemmer meg under dyna å gråter, for jeg savner mitt gamle liv. Så hvis ingen forstår så er det ikke mitt problem




1 kommentar:

  1. Dette var kloke ord, håper det er i orden at jeg deler?
    Jeg har selv ME, og det er mange likhetstrekk med FM. Det er faktisk veldig mange feildiagnostiseringer mellom disse to i Norge.
    Fin blogg du har, skal titte litt mere i morgen ;)

    Klem fra Sissel

    SvarSlett

Alltid koselig med en tilbakemelding