tirsdag 13. desember 2011

Advents tiden

 
Advents tiden er den tiden på året jeg koser meg mest. Jeg pleier å pynte med nisser til 1. Advent, så jeg kan kose meg hele desember.

 


 

Men i år har ikke alt vært like lett for meg, har en del smerter i kroppen, noe som gjør at humøret mitt svinger veldig. har vært hos legen hver uke i flere mnd for å ta prøver av ditt og datt. Men jeg fikk diagonosen min for 3 år siden ( sjøgrensyndrom, fibromyalgi og palindersyndrom ) Fibromyalgi har jeg hatt i mange år. Men tidligere i år sluttet min fastlege, og etter det har det bare vært tull med den nye legen, han nekter å lese min journal. Men heldigvis så har jeg Revmatologisk lege på Lillehammer. Så får jeg ny fast lege etter nyttår.

1 kommentar:

  1. Uff, er slitsomt med vondter...men man må bare stå på. Lykke til med ny lege, håper den gir deg mer oppfølging og oppbakking! Flink til å ta bilder er du også forresten!!! Fortsatt god adventstid til deg og dine!
    Linda K

    SvarSlett

Alltid koselig med en tilbakemelding