onsdag 14. desember 2011

Onsdag 14.12.2011

Har vært på Hamar sykehus i dag til vurdering av vidre behandling av min sykdom

Da er det bare å starte på Metex sprøyter ( cellegift )1 gang i uken da, godt jeg har hatt kontakt med Overlegen på Revmatismesykehuset
på Lilleammar. For etter at min fastlege er det bare å starte på Metex sprøyter ( cellegift )1 gang i uken da, godt jeg har hatt kontakt Da med Overlegen på Revmatismesykehuset sluttet. Og han som skulle være min fastlege ved sentrum legesenter på skarnes ikke har tatt min sykdom på alvor, så nå har jeg havnet der jeg var for 3 år siden. Men får heldigvis ny fastlege fra 01.01.12.
Skal til Lillehammar for å få opplæring i å sette sprøyter. Må si jeg gruer meg veldig til det.

Har da fått pakket inn de julegavene jeg er ferdig med, det er bare den værste igjen nemlig gave til mannen min, han ønsker seg jo ingen ting han




1 kommentar:

  1. Flere som har dårlig erfaring med sentrum legesenter ser jeg (-:

    SvarSlett

Alltid koselig med en tilbakemelding